תחילת מסלולו של גיא יאיר בשוק המקומי כחבר הנהלה בקבוצת רד-בינת במתן פתרונות IT מלאים לארגוני גדולים מהמגזרים השונים בארץ . משם עבר לשוק הטלקו העולמי כמנהל מכירות אירופה באלווריון וכמנהל יחידה עסקית גלובלית.
כמנכ"ל ג'קדה גיא מביא עימו ניסיון עשיר בהבנה של צורכי הלקוחות ובדרך היעילה להתמודד איתם בעולם שבו חסמי המעבר הינם קטנים והצורך הרב בתקשור רב ערוצי לשיפור חווית הלקוחות גובר.
הרצאות מפי גיא יאיר:
-
אירוע Real eCommerce 2015, שלישי, 31 במרץ 2015, 09:30
רוב החברות במשק מספקות כיום מגוון ערוצי תקשורת ללקוחותיהם, על-מנת לשרת את אורח החיים הדינאמי והמשתנה של כולנו.
אתר, מוקד השרות , צ'אט, אפליקציות ניידיות, מענה קולי ( IVR ) מדיה חברתית וכדומה. למרות זאת, לא אחת נאלץ הלקוח לעבור מערוץ תקשורת אחד למשנהו, ושם נתקל בנתק בין הערוצים ביחוד במעבר מאתר החברה ומהנייד למוקד השרות. המשמעות עבורו היא להתחיל מחדש את תיאור הצורך או הבעיה, קרי תסכול. המשמעות עבור החברה הינה אי-שביעות רצון הלקוח ועלויות נוספות הכרוכות בתחקור מחדש ומשפיעות על משך זמן השיחה. בהרצאה זו נדון במגמה העולמית למעבר לתקשורת רב ערוצית רציפה המאפשרת המשכיות ואחידות במעבר בין ערוצי תקשורת כולל דוגמאות מוכחות מהעולם וננתח את השפעת המעבר על שביעות רצון הלקוח ורווחיות החברה.
דוברים נוספים באירוע Real eCommerce 2015
-
ענת גולדשטיין
מנהלת פיתוח עסקי ומרצההמכללה האקדמית תל-אביב-יפו -
אייל רוזן
מנהל פורום e-Commerce הישראלי -
Roberto Lei
Sales Director Southern EuropeSAP Hybris -
שי רוזן
מנהל תחום אסטרטגיה וחוויית משתמשRealCommerce -
עו"ד אביב אילון
מומחה לדיני סייבר ואינטרנטאביב אילון ושות' עורכי דין -
נילי דוידוביץ'
מנכ"לדעת -
אורי לביא
סמנכ"ל מכירות בכירDynamic Yield -
עמית שמש
מייסד ומנכ"לסנייפר מרקטינג -
עילי אבני
מנכ"לWebscience