תקשור רב ערוצי לשיפור חוויית הלקוח והגדלת מכירות
אירוע Real eCommerce 2015, שלישי, 31 במרץ 2015, 09:30
רוב החברות במשק מספקות כיום מגוון ערוצי תקשורת ללקוחותיהם, על-מנת לשרת את אורח החיים הדינאמי והמשתנה של כולנו.
אתר, מוקד השרות , צ'אט, אפליקציות ניידיות, מענה קולי ( IVR ) מדיה חברתית וכדומה. למרות זאת, לא אחת נאלץ הלקוח לעבור מערוץ תקשורת אחד למשנהו, ושם נתקל בנתק בין הערוצים ביחוד במעבר מאתר החברה ומהנייד למוקד השרות. המשמעות עבורו היא להתחיל מחדש את תיאור הצורך או הבעיה, קרי תסכול. המשמעות עבור החברה הינה אי-שביעות רצון הלקוח ועלויות נוספות הכרוכות בתחקור מחדש ומשפיעות על משך זמן השיחה. בהרצאה זו נדון במגמה העולמית למעבר לתקשורת רב ערוצית רציפה המאפשרת המשכיות ואחידות במעבר בין ערוצי תקשורת כולל דוגמאות מוכחות מהעולם וננתח את השפעת המעבר על שביעות רצון הלקוח ורווחיות החברה.
תחילת מסלולו של גיא יאיר בשוק המקומי כחבר הנהלה בקבוצת רד-בינת במתן פתרונות IT מלאים לארגוני גדולים מהמגזרים השונים בארץ . משם עבר לשוק הטלקו העולמי כמנהל מכירות אירופה באלווריון וכמנהל יחידה עסקית גלובלית.
כמנכ"ל ג'קדה גיא מביא עימו ניסיון עשיר בהבנה של צורכי הלקוחות ובדרך היעילה להתמודד איתם בעולם שבו חסמי המעבר הינם קטנים והצורך הרב בתקשור רב ערוצי לשיפור חווית הלקוחות גובר.
הרצאות נוספות באירוע Real eCommerce 2015
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 09:00
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 09:15
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 09:45
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 10:15
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 10:30
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 10:45
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 11:00
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 11:15
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 11:30
-
שלישי, 31 במרץ 2015, 11:45