פרסונליזציה, סגמנטציה ומקסום הכנסות

אירוע Real eCommerce 2015, שלישי, 31 במרץ 2015, 10:30

הגולשים המגיעים לאתר מסחר הם שונים ומגוונים. בהרצאה זו נדון איך לזהות את סוגי הגולשים השונים, ולאחר שנזהה אותם - איך להתאים את האתר לתחומי העניין שלהם ולמקסם את הרווחים. ואיך לעשות זאת ללא חדירה לפרטיות? 

אורי לביא

אורי לביא

סמנכ"ל מכירות בכיר

Dynamic Yield

Ori manages all aspects of direct customer acquisition, from small businesses to enterprise-level sales, ensuring consistent growth in revenue and client reach. He is a seasoned sales executive with a deep understanding of customer acquisition and retention, and development of strategic partnerships.

Before joining Dynamic Yield, Ori held numerous senior management roles in leading mobile and Internet companies. Most recently, Ori was VP of Sales at Comigo, and prior to that he was VP of Mobile Strategy at Conduit. Ori holds a BA in Computer Science from the Interdisciplinary Center in Herzilya, Israel.

הרצאות נוספות באירוע Real eCommerce 2015

Open Accessibilty Menu